ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ 2021

Αν βάλουμε επικεφαλίδα στη χρονιά είναι: 2020, μέρος δεύτερο. Ο κορονοϊός πρωταγωνιστεί, μάσκες, εμβόλια, λοιμωξιολόγοι και αντιεμβολιαστές. Και λίγο έξω από τη σφαίρα του Covid, εισβολή στο Καπιτώλιο, φωτιές, πλημμύρες, γυναικοκτονίες, Squid Game και η Lady Gaga με αλεξίσφαιρο στην ορκωμοσία Biden. Εντάξει, δεν την λες και καταπληκτική χρονιά, οπότε ας ασχοληθούμε με τα του κλάδου μας, όπου τα πράγματα είναι (πάντα) πιο ευχάριστα.

Από την Αγάπη Μαναριώτη

 

 

Ιανουάριος

To 2021 ξεκινάει με την αγορά ακόμη μουδιασμένη και με απορίες για το μέλλον, καθώς κράτησε τα μεγάλα λανσαρίσματα και events για τους επόμενους μήνες (Thank God!). Η δική μας η χρονιά από την άλλη ξεκινάει ανατρεπτικά, με τη Ναταλία Γερμανού στο εξώφυλλο, με άλλον αέρα και άλλη μαγκιά. Τα είπε όλα σε ένα τεύχος που γενικά δεν έμοιαζε με άλλα.

 

Φεβρουάριος

Αν και σε καραντίνα, κάναμε γνωριμίες: εκτός από τη Ναταλία Γερμανού συναντήσαμε τον Πάνο Γιαννακόπουλο, έναν φωτογράφο, με ταλέντο και όραμα. Και μάθαμε τον ξεχωριστό κύριο Τσάκλα, έναν κομμωτή που προσπαθεί και κάνει τον κόσμο καλύτερο. Και ακούσαμε Punk μουσική. Πολλή Punk μουσική.

 

Μάρτιος

Ανοίγουν τα κομμωτήρια και τα μπαρμπέρικα ξανά, κι έτσι μαθαίνει ο κόσμος όλος ότι η περιποίηση είναι θέμα αξιοπρέπειας (όπως είπαν στη Γερμανία, όταν άνοιξαν τα κομμωτήρια πριν απ’ όλα). Επιστρέφουμε σιγά σιγά σε κάτι που μοιάζει κανονικότητα- κι αν σκεφτείς ότι τις μάσκες τις συνηθίσαμε τελικά, μάλλον ζούμε το επεισόδιο Κανονικότητα 2.0.

Παράλληλα, Η DHI διοργανώνει, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το VR Academy Masters Webinar, ένα σεμινάριο ειδικά για barbers, σε ένα τρισδιάστατο περιβάλλον, like no other. Ξέραμε ότι η VR εκπαίδευση είναι το trend παντού, αλλά δεν περιμέναμε να έρθει σε εμάς τόσο γρήγορα. Όσοι το παρακολούθησαν τρίβουν (ακόμη πιθανότατα) τα μάτια τους και τα VR γυαλιά τους.

 

Απρίλιος

Πραγματοποιείται το πρώτο μεγάλο online event της χρονιάς, από τη Wella. Το WeCreate -με τις άπειρες συμμετοχές του- αποδείχτηκε αντάξιο των προσδοκιών και καταγράφηκε στην κομμωτική ιστορία ως ένα από τα πιο δημιουργικά events που παρακολουθήσαμε ποτέ (είναι ακόμη διαθέσιμο για playback, ψάξτο).

Σε άλλα νέα, έγιναν υποχρεωτικά τα self-tests και πολλοί έβαλαν τόσο βαθιά την μπατονέτα που έκαναν reset στον εγκέφαλο.

Πριν τελειώσει ο μήνας, καταπιαστήκαμε με τις μεγάλες απορίες της ζωής τούτης, όπως: γιατί οι σεφ και οι μπαρμπέρηδες έχουν τόσα τατουάζ. Βρήκαμε τις απαντήσεις, τις γράψαμε στο τεύχος 27!

 

Μάιος

Συνεχίσαμε σε mode απαντήσεων, αυτή τη φορά στην ερώτηση: «Παιδιά, τι κάνουμε με την τριχόπτωση;». Γνωρίσαμε το NIOXIN ANTI-HAIR LOSS SERUM, και ζούμε εμείς καλά και οι πελάτες ακόμη καλύτερα.

Και, είδαμε εικόνες αλληλεγγύης, με κουρείς μέσα σε συντρίμμια πολέμου και με φίλους που ξυρίζουν το κεφάλι τους για να υποστηρίξουν άλλους φίλους (δες τα στο Instagram μας) και κάπως ξεχαστήκαμε από τα Γλυκά Νερά και την πικρή πραγματικότητα.

 

Ιούνιος

Το τεύχος μας κυκλοφορεί με τον Γιάννη Σακελλαράκη (aka Don) στο εξώφυλλο και γίνεται talk of the barbers. Επίσης, γιορτάσαμε την Γιορτή του Πατέρα (μην ρωτάς πώς), μάθαμε τι είναι το Brotox και σοκαρισμένοι είδαμε τον Κρίστιαν Έρικσεν να πέφτει στο χορτάρι στην διάρκεια του αγώνα μεταξύ Δανίας και Φιλανδίας. Κι επειδή δεν είμαστε μόνο ποδόσφαιρο, πανηγυρίσαμε την πρόκριση του Στέφανου Τσιτσιπά στον τελικό του Γκραν Σλαμ, στη Γαλλία.

 

Ιούλιος

Δικαιωματικά ο μήνας είναι όλος αφιερωμένος στον υπερμέγιστο Γιάννη. Αυτό, τίποτε άλλο.

 

Αύγουστος

Η AVEDA παρουσιάζει τη σειρά Invati Men™, εμπνευσμένη από την Αγιουρβέδα και με την εγγύηση 4 στους 5 αντρών που την δοκίμασαν, και το περιοδικό μας μαθαίνει την καταπληκτική ιστορία του καταπληκτικού Anber.

Σε ένα παράλληλο σύμπαν, οι Ταλιμπάν επιστρέφουν στην εξουσία και το Αφγανιστάν στον Μεσαίωνα.

Και, αντί να γεμίσει το Instagram από παραλίες, γέμισε από τις φωτιές και τη μαυρίλα που άφησαν πίσω τους.

 

Σεπτέμβριος

Κυκλοφορεί το νέο τεύχος με την νέα, ολοκληρωμένη σειρά ARREN στο εξώφυλλο και στο μυαλό μας. Επίσης, αρχίζει νέα σχολική χρονιά και ο Ν. Αμάραντος κάνει δυναμικό comeback με νέα εικόνα και νέα μαθήματα. H L’Oréal Professionnel Paris ανακοινώνει τον νέο κύκλο auditions για το πρόγραμμα Pro Artists και όλοι συνειδητοποιούμε ότι αυτό που φαίνεται σαν χτες, έγινε πριν 20 χρόνια, στις 11 Σεπτεμβίου.

Ο μήνας κλείνει με την πανηγυρική συμμετοχή μας στην Hair Prof, εκεί που επιτέλους βρεθήκαμε ξανά.

 

Οκτώβριος

Μπαίνουμε στον Οκτώβριο με το Παγκόσμιο Ιατρικό Συνέδριο για την Τριχόπτωση από την DHI κι ανεβαίνουμε κατηγορία ως κλάδος και ως χώρα με τέτοια παγκόσμια events.

Παράλληλα υποδεχόμαστε τις σειρές ανδρικής περιποίησης της GLYNT, που μας λύνουν τα χέρια γιατί είναι super εύχρηστες, και super αποτελεσματικές.

Τέλος, η ομάδα του περιοδικού μεγαλώνει και βγαίνουμε σε αναζήτηση Graphic Designer (χρειαζόμαστε κι άλλους, στείλτε βιογραφικό).

 

Νοέμβριος

Movember και φέτος, κι υπενθυμίζουμε ξανά τη σημασία της πρόληψης σε ότι αφορά τους ανδρικούς καρκίνους.

Η είδηση του μήνα, όμως, είναι η έναρξη της λειτουργίας του Κοινωνικού Κομμωτηρίου, μιας δομής για τη φροντίδα αυτών που έχουν ανάγκη. Η έμπνευση ανήκει στον Anber, η βασική χορηγία στη L’Oreal Professional Products, και η υλοποίηση στο Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων. Το Κοινωνικό Κομμωτήριο λειτουργεί αποκλειστικά με εθελοντές κομμωτές και μπαρμπέρηδες, γι αυτό δώσε λίγο από τον χρόνο σου. Μπες στο site του Κ.Υ.Α.Δ.Α και κλείσε ώρες.

 

Δεκέμβριος

Μέχρι την ώρα που γράφεται αυτό το κείμενο τίποτα εξαιρετικά συγκλονιστικό δεν έχει προκύψει και ας ελπίσουμε ότι θα μείνουν τα πράγματα έτσι, να φύγει η χρονιά χωρίς παρατράγουδα.

Και μακάρι το 2022 να μας δώσει διπλά όσα μας στέρησαν τα 2 προηγούμενα χρόνια! Stay Strong!

 

 

 

Written by The B.Mag