HAIRCUT TRAINING: Summer on my hair
Νέες καταναλωτικές συνήθειες για ένα καλοκαίρι που βρίσκει τα αρσενικά να προσέχουν περισσότερο την εμφάνισή τους.
Από τον Αντώνη Ριζόπουλο
Όσοι κομμωτές ασχολούνται και με το ανδρικό και με το γυναικείο κεφάλι, πιθανόν θα έχουν συνηθίσει στον τρόπο σκέψης του διαχωρισμού των εποχών και στην προτροπή για χρήση καλοκαιρινών προϊόντων. Για παράδειγμα, ένα αντηλιακό σαμπουάν αντικαθιστά το σαμπουάν του χειμώνα γιατί αλλάζουν οι καιρικές συνθήκες και οι ανάγκες των μαλλιών.
Αυτήν ακριβώς την ευκαιρία να μιλήσουμε στους πελάτες μας για το τι σημαίνει καλοκαίρι για τα μαλλιά, τα μούσια και το δέρμα της κεφαλής πρέπει να εκμεταλλευτούν και τα barbershops. Η εποχή των κοντών μαλλιών καλά κρατεί στα ανδρικά. Αυτό σημαίνει πως εκτός από τα μαλλιά, θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη προσοχή στο δέρμα της κεφαλής, το οποίο έχει ανάγκη από προστασία. Ειδικά οι άνδρες με μεγάλη αραίωση ή απώλεια μαλλιών.
Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ανδρική περιποίηση
Πριν από αρκετά χρόνια στην παραλία παρατηρούσαμε μόνο τις γυναίκες να χρησιμοποιούν αντηλιακό σώματος. Σήμερα δεν υπάρχει άνδρας που να μην χρησιμοποιεί αντηλιακό σώματος. Οι εποχές αλλάζουν και εμείς πρέπει να είμαστε πρόθυμοι και έτοιμοι να ακολουθήσουμε.
Εκτός από το κούρεμα, στις μέρες μας βλέπουμε μια τάση στα ανδρικά για χρώμα, είτε όλο ξανθό είτε ανταύγειες, το γκρι παίζει αρκετά αλλά και περμανάντ, κερατίνη, ισιωτική. Άρα, έχουμε μαλλιά με τεχνικές εργασίες. Ο ήλιος και το αλάτι της θάλασσας ξηραίνουν τα μαλλιά σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αν υπολογίσουμε και το συχνό λούσιμο που παρατηρούμε στους άνδρες, τότε θα καταλάβουμε πως ξεκινάει ένα νέο κεφάλαιο στην ανδρική περιποίηση και πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά.
Η ενημέρωση των πελατών είναι υποχρέωσή μας αλλά και ένας τρόπος να αυξήσουμε τον τζίρο μας μέσα από την πώληση. Τα αντηλιακά προϊόντα εκτός από ενυδατικά στοιχεία περιέχουν και φίλτρα UV που παρέχουν προστασία σε μαλλιά και δέρμα. Για τα γένια που αγριεύουν το καλοκαίρι, μια κρέμα ή ένα λαδάκι μπορούν να τα ενυδατώσουν και να τα κάνουν πιο μαλακά.
Σε καταναλωτές που ήδη χρησιμοποιούν προϊόντα περιποίησης από barbershops, προτείνω να τους ενημερώνουμε για την ανάγκη αντηλιακής προστασίας και να εναλλάσσουμε προϊόντα εξειδικευμένα για το χειμώνα ή το καλοκαίρι αυξάνοντας το ενδιαφέρον τους με μια αλλαγή.
Είναι διαφήμιση για εμάς οι χαρούμενοι πελάτες
Ζούμε σε μια εποχή περίεργη, δύσκολη και στενάχωρη. Όλοι ασχολούνται με τον covid. Αυτές οι συζητήσεις όμως είναι δυσάρεστες. Αυτό που λείπει είναι κάτι πιο χαρούμενο. Τι πιο χαρούμενο και αισιόδοξο από το καλοκαίρι και από το πώς θα γίνουν τα μαλλιά πιο υγιή όμορφα και λαμπερά;
Για το τέλος άφησα την κοστολόγηση των υπηρεσιών, κάτι που πρέπει να το λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη. Το κούρεμα απαιτεί χρόνο και χρήμα σε εκπαιδεύσεις. Οι τεχνικές εργασίες απαιτούν χρόνο, χρήμα σε εκπαιδεύσεις και κόστος προϊόντος. Η πώληση προϊόντων απαιτεί 5 λεπτά σωστή παρουσίαση και λίγη ώρα για εμάς ενημέρωση (για τα προϊόντα). Άρα είναι η πιο εύκολη υπηρεσία πηγής έξτρα εσόδων. Με αυτή την τροφή για σκέψη σας αφήνω στην αγκαλιά του καλοκαιριού. Stay safe!

Ο Αντώνης Ριζόπουλος
είναι ιδιοκτήτης
του καταστήματος
beautique Καλλιθέας,
εισηγητής σεμιναρίων
εκπαίδευσης
κουρέματος και
προσωπολογίας. Είναι
καθηγητής στο ΙΕΚ
ΑΚΜΗ. Για επικοινωνία
μαζί του μπορείτε
να τον βρείτε στο
Facebook, Antonio
Rizopoulos.