WE CREATE EVENT: Interview with Diane Cole Stevens

Η Diane Cole Stevens είναι Global Stylist Ambassador της Nioxin, Top Artist της Wella Professionals από το 2004, CEO και Artistic Director του Cole Stevens Salon (στο Washington DC), αναγνωρισμένη Hair Stylist, Επιχειρηματίας, Σύμβουλος Ζωής & Μέντορας και Εκπαιδεύτρια, ενώ έχουν γράψει για αυτήν η Wall Street Journal, οι New York Times και το Refinery 29, ανάμεσα σε άλλα.

Συνέντευξη: Τίνα Παππά

 

Παράλληλα με όλα τα παραπάνω, η Diane Cole Stevens ίδρυσε το 2002 το Cinderella Foundation, ένα ίδρυμα που σκοπό δράσης έχει τη στήριξη, έμπνευση και καθοδήγηση νέων γυναικών σε διάφορες υποβαθμισμένες γωνιές του πλανήτη. Δύο φορές το χρόνο, ταξιδεύει στη Sierra Leone, στη Δυτική Αφρική, με μια ομάδα από stylists αλλά και πνευματικούς συμβούλους για να διδάξει στις γυναίκες κοσμετολογία, δίνοντάς τους έτσι μια ευκαιρία για εργασία ή για τη δημιουργία της δικής τους επιχείρησης.
Δεν είχαμε ούτε το χρόνο, ούτε το χώρο να μιλήσουμε αναλυτικά για όλο αυτό το πλούσιο βιογραφικό, αλλά καταφέραμε να πάρουμε μια γεύση από τον υπέροχο, δημιουργικό κόσμο της Diane Cole Stevens.

-Diane, το παρθενικό παγκόσμιο ψηφιακό event της νεοϊδρυθείσας Wella Company είχε τεράστια απήχηση και επιτυχία! Πες μας λίγα λόγια για τη δική σου συμμετοχή στην ενότητα “Transformations”.

-Βασικός δικός μου στόχος ήταν να παρουσιάσω αυτό που θεωρώ ότι αποτελεί τεράστια τάση αυτή την εποχή. Και οι μπούκλες είναι μια τέτοια τάση, λόγω της πανδημίας. Κατά τη διάρκεια του lockdown ο περισσότερος κόσμος δεν μπορούσε να φροντίσει ιδιαίτερα τα μαλλιά του ή να κάνει αλλαγές στο στυλ του. Επίσης, λόγω της χρήσης της μάσκας, το μόνο που έβλεπες ήταν τα μαλλιά και τα μάτια, οπότε η υφή της τρίχας και η μπούκλα βρέθηκαν στο προσκήνιο. Παράλληλα, η έντονη επιθυμία πολλών γυναικών με κατσαρά μαλλιά, τώρα, είναι το εκρηκτικό χρώμα. Το δικό μου μήνυμα λοιπόν είναι “αγάπησε και σεβάσου τις μπούκλες σου και την κίνησή τους, και δυνάμωσέ τις. Αγάπησε τα κατσαρά σου μαλλιά!”.


-‘Εχεις απόλυτο δίκιο. Η ελευθερία που χαρίζουν τα κατσαρά μαλλιά είναι, άλλωστε, ένα από τα ζητούμενα αυτή τη στιγμή, με όλη αυτήν την επιστροφή στα seventies
, που είδαμε να αποτυπώνεται και σε όλα τα red carpets, από τα Oscars και μετά. Ελευθερία στην κίνηση και περισσότερη υγεία!

-Παρατηρώ πολλούς από τους πελάτες μου να επιστρέφουν με υπέροχη επιδερμίδα και πιο υγιές σώμα. Μπορεί αρκετές από τις γυναίκες να ήρθαν πίσω στο κομμωτήριο με γκρίζα μαλλιά, κάτι που δεν πριν δεν προλάβαινε καν να φανεί, αλλά συνολικά δείχνουν ομορφότερες και πιο υγιείς. Πολλές έχουν κάνει κι άλλες αλλαγές στον τρόπο ζωής τους όπως το να γίνουν vegan, για παράδειγμα. Οι περισσότερες έχουν ερωτευτεί τα social media, γιατί πέρασαν όλους αυτούς τους μήνες πολύ χρόνο σε αυτά. Γενικά είναι διαφορετικές, δείχνουν να έχουν περισσότερη ισορροπία και σχεδόν όλες είναι αποφασισμένες να τολμήσουν αλλαγές στα μαλλιά τους. Ποτέ πριν στα 20 χρόνια που έχω το χώρο δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο! Όλοι θέλουν ένα makeover, είτε πρόκειται για ένα κούρεμα, είτε για αλλαγή στο χρώμα και όλες με ρωτάνε “Diane, τι θα μου πρότεινες;”.


-Που μας φέρνει στην επόμενή μου ερώτηση. Ποιο θα έλεγες ότι είναι το μεγαλύτερο trend
για την επόμενη χρονιά;

-Η έκφραση της ατομικότητας του καθενός, θα έλεγα, γενικά και ειδικότερα: Λαμπερά, υγιή, όμορφα μαλλιά και επιδερμίδα, τα καλύτερα που μπορεί να έχεις! Αυτό είναι το απόλυτο trend το οποίο πιστεύω ότι προωθούν πολύ και οι Millennials, παράλληλα με τη συνεχή αλλαγή του look. Αγαπούν την αλλαγή και την υποστηρίζουν πολύ στα social media.

-Εσένα προσωπικά πώς σε επηρέασε η όλη περιπέτεια της πανδημίας;

-Στην αρχή πολύ άσχημα, αφού κινδύνεψα να χάσω τη δουλειά μου. Και μετά σκέφτηκα πόσο με χρειάζονται οι συνεργάτες μου, που βασίζονταν σε μένα για να παραμείνουν δημιουργικοί… Κάτι πολύ δύσκολο, δεδομένων των συνθηκών. Και ενώ συναντιόμασταν με όποιον τρόπο μπορούσαμε, κρατούσαμε επαφή και αγκαλιαζόμασταν διαδικτυακά, γινόταν όλο και πιο δύσκολο να διατηρήσουν τον ενθουσιασμό τους για τη δουλειά. Τότε είχα αυτή την ιδέα, να αξιοποιήσουμε τις διάφορες κούκλες που είχαμε όλοι στα σπίτια μας, και εκεί αρχίσαμε να δοκιμάζουμε διάφορα κουρέματα ή χρώματα, κάνοντας και διαγωνισμό μεταξύ μας ώστε να έχουμε ένα κίνητρο να δουλέψουμε με έμπνευση!

Και βοήθησε πολύ αυτό. 4 μήνες αργότερα, ανοίξαμε ξανά. Και τώρα νιώθω μεγάλη χαρά που αντί να παραιτηθούμε ψυχολογικά, κράτησα την ομάδα μου ενεργή και δημιουργική, και αυτό βρίσκει τώρα αποδέκτες τους πελάτες μας. Είτε ήταν ένα Μπαλαγιάζ, είτε ένα κούρεμα σε κατσαρά μαλλιά, όλο αυτό έκανε τα μαγικά του και τα έσοδά μας αυτή τη στιγμή συνεχώς βελτιώνονται. Και ενώ δεν έχουμε όσους πελάτες είχαμε πριν την πανδημία, λόγω των περιορισμών, κάνουμε σε όλους μεγάλες αλλαγές, όπως ας πούμε σε μια πελάτισσα που είχε γκρίζα μαλλιά και αποφάσισε να γίνει ξανθιά. ‘Εκανε λοιπόν ξανθές ανταύγειες πάνω στο γκρίζο και δείχνει υπέροχη! Καταλήγοντας, νομίζω ότι η πανδημία μας έφερε σε καλύτερη επαφή με την ομάδα μου αλλά και με τους πελάτες. Νιώθουμε όλοι πιο κοντά ο ένας στον άλλο και τους βοηθάμε να κάνουν τις αλλαγές που τόσο έχουν ανάγκη.


-Diane, πως θεωρείς ότι προσαρμόστηκε και ανταποκρίθηκε η
Nioxin στις ιδιαίτερες συνθήκες που έφερε η πανδημία, για τις οποίες μιλήσαμε παραπάνω;

-Στον πυρήνα της φιλοσοφίας της Nioxin είναι η υγεία του δέρματος της κεφαλής. Με την πανδημία να προκαλεί τρομερό στρες σε πολύ κόσμο, όλο αυτό αποτυπώθηκε πάνω στο δέρμα ή και τα μαλλιά. Επίσης, αρκετοί ήταν αυτοί που νόσησαν από τον ιό, και είδαν τα μαλλιά τους να αδυνατίζουν ή να χάνουν περισσότερα απ’ό,τι είναι φυσιολογικό. Αυτό που μου δίνει εμένα προσωπικά η Nioxin είναι μια λύση για όλα τα παραπάνω. Γιατί χρειάζεται να έχεις κάτι να προτείνεις στον πελάτη σου, δεν αρκεί να του πεις να πάει στο δερματολόγο. Πρέπει να μπορείς να προτείνεις προϊόντα που θα τους παρέχουν άμεση ανακούφιση και ικανοποίηση. Για παράδειγμα, ένα προϊόν της Nioxin, το Diamax Advanced έχει θεαματικά αποτελέσματα στην πυκνότητα της τρίχας. ‘Η τα διάφορα system kits. Που προσωπικά πουλάω σε όλους τους πελάτες μου. Σε γυναίκες που βιώνουν πολύ άγχος, μέσα στο σπίτι με τα παιδιά να παρακολουθούν μαθήματα online ή στη δουλειά που γίνεται εξ αποστάσεως κλπ. ‘Η τα conditioner της Nioxin, που κρατάνε δέρμα και μαλλιά ενυδατωμένα. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά στη σχέση μας με τους πελάτες.


-Μιλώντας για την ομάδα σου… Αν σου ζητούσα να διαλέξεις 5 λέξεις/φράσεις ως συμβουλή στους νέους επαγγελματίες
hair stylists, ποιές θα ήταν αυτές και γιατί;

Πάθος, πάθος για αυτό που επιλέγουν να κάνουν.

Επιμονή, γιατί θα τη χρειαστούν στις δύσκολες στιγμές, σαν κι αυτή που περνάμε τώρα.

Συνεχής εκπαίδευση, γιατί είναι το κλειδί για να κάνεις πετυχημένη καριέρα, σε οποιονδήποτε τομέα.

Mentorship, γιατί όλοι το χρειαζόμαστε, διαρκώς, ακόμη κι αν έχουμε αυτό το ρόλο κι εμείς οι ίδιοι, απέναντι στους νεότερους.

Και… ακόμη κι αν δεν ακολουθήσεις τίποτα από τα παραπάνω, το βασικότερο είναι η αυθεντικότητα. Να είσαι ο εαυτός σου, σε ό,τι κάνεις.


-Κλείνοντας, ποιό θεωρείς ότι είναι το πρότυπο της ομορφιάς σήμερα; Τι είναι για σένα στυλ την εποχή των
social media;

-Για μένα είναι η ανανέωση. Και αυτή την περίοδο είμαι στη φάση της δημουργίας μιας καινούργιας σειράς προϊόντων με αυτήν ακριβώς την ονομασία: “Renewal”. Για την ενίσχυση της τρίχας και της υφής της, για σταθερό σχήμα που διαρκεί, μια σειρά για δημιουργικό styling και χρώμα που κάνει τη διαφορά, από το λαμπερό καστανό μέχρι ένα εντυπωσιακό πλατινέ ξανθό. Η διαρκής αναδημιουργία του εαυτού, γιατί από αυτό ξεκινά: την ατομικότητα και την ανανέωση του εαυτού. Για μένα αυτό είναι το πρότυπο της ομορφιάς σήμερα.

Όσο για τα social media, ο ρόλος τους είναι καταλυτικός. ‘Οποιος δεν έχει παρουσία σε αυτά, θα πρέπει γρήγορα να τα ερωτευτεί! Γιατι κάθε 3 δευτερόλεπτα δημιουργείται και ένα καινούργιο trend. ‘Ένα καινούργιο “vibe”, όπως λένε και οι νεότεροι της ομάδας μου. Και νομίζω ότι αυτή την επιρροή θα πρέπει να την αξιοποιούμε, είτε για περισσότερη δημιουργικότητα είτε για να κάνουμε γνωστό το δικό μας brand. Αγαπώ την ενέργεια των social media, για τη δουλειά μας είναι καύσιμο!

 

 

 

 

 

Written by The B.Mag