BUSINESS TALK: Φθινοπωρινό restart

Το φθινόπωρο είναι η εποχή που παίρνουμε γενναίες αποφάσεις. Η εποχή που κάνουμε επανεκκίνηση στην επιχείρησή μας και στοχεύουμε σε μια ακόμη καλύτερη σεζόν. Ακολουθούν μερικές συμβουλές ώστε το restart σου να είναι όχι μόνο αποδοτικό, αλλά και απολαυστικό!

Από τον Πάνο Μπόμπολα 

 

Τo φθινόπωρο μπορεί να γίνει η καλύτερη περίοδος για όλες τις επιχειρήσεις. Νέες ιδέες πέφτουν στο τραπέζι, με στόχο να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες, αλλά και να τους αφήσουν ιδιαίτερα ικανοποιημένους. Το μπαρμπέρικο δεν αποτελεί εξαίρεση. Ιδού, οι 8 ενδιαφέρουσες ιδέες και συμβουλές που σου προτείνει το The B.Mag…

1. Στην υγειά μας, ρε παιδιά
Ξεκινάμε με κάτι όχι και τόσο διασκεδαστικό, αλλά σίγουρα απαραίτητο. Λόγω των περίεργων ημερών του κορονοϊού που διάγουμε, είναι ζωτικής σημασίας το υψηλό επίπεδο υγιεινής μέσα στο μαγαζί σου. Πέρα από τα γνωστά: Μάκσκες, αντισηπτικά και τακτική αποστείρωση των εργαλείων, καλό θα ήταν να έχεις και μια συσκευή ηλεκτρονικής θερμομέτρησης. Κοστίζει μόλις 25 ευρώ και αποδεικνύει έμπρακτα ότι σέβεσαι την πελατεία σου.

2. Party time
Ένας όμορφος τρόπος για να καλωσορίσεις τους πελάτες, αλλά και το προσωπικό σου, είναι ένα open-air φθινοπωρινό πάρτι στο πεζοδρόμιο (όπου, φυσικά, θα τηρούνται οι προβλεπόμενες αποστάσεις). Δεν χρειάζεται να είναι κάτι δαπανηρό: Μουσική, γλυκίσματα και μια ικανοποιητική ποικιλία ποτών, αρκούν.

3. Διαγωνισμοί με δώρα
Ένας ωραίος τρόπος για να μεγαλώσεις το ενδιαφέρον των πελατών σου, είναι δίνοντάς τους δώρα. Μια καλή ιδέα είναι να διοργανώσεις έναν διαγωνισμό στις σελίδες σου στα social με, π.χ., 10 δώρα. Μπορεί να είναι οτιδήποτε, από κάποιο gadget μέχρι και προϊόντα περιποίησης, εκπτωτικά κουπόνια, αξεσουάρ, κ.λπ.

4. Ένα e-mail υπενθύμισης
Προφανώς έχεις τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις του πελατολογίου σου, επομένως μπορείς να δημιουργήσεις ένα προσεγμένο e-mail για να υπενθυμίσεις στους πελάτες σου τις υπέροχες υπηρεσίες που μπορείς να τους προσφέρεις κατά τη νέα σεζόν. Αν, μάλιστα, συμπεριλάβεις και κάποιου είδους προνομιακή έκπτωση, το e-mail θα αποδειχτεί απίθανη στρατηγική marketing. Υπενθυμίζουμε ότι, πριν πατήσεις το «send», πρέπει να προσέξεις τους όρους του GDPR!

5. Τα social media και τα μάτια σου!
Τα social media δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι για να φλεξάρεις τις νέες σου τεχνικές και να «κοντράρεις» με συναδέλφους για το ποιος κάνει καλύτερα το fade. Αποτελούν το απόλυτο marketing tool της εποχής μας και εάν νιώθεις ότι χρειάζεσαι βοήθεια για να τα διαχειριστείς, συνεργάσου με έναν ειδικό. Το φθινόπωρο είναι η εποχή που οι αναποφάσιστοι πελάτες θα επιλέξουν το μπαρμπέρικο της καρδιάς τους και τα social έχουν τη δύναμη για να τους μαγνητίσεις.

6. Για καλό σκοπό!
Οι μήνες που έρχονται μπροστά μας είναι οι μήνες του Movember και της ευαισθητοποίησης για την υγεία των αντρών. Άδραξε την ευκαιρία και δείξε τη φιλανθρωπική σου διάθεση συγκεντρώνοντας χρήματα για καλό σκοπό.

7. In da club
Μια εξαιρετική ιδέα είναι η δημιουργία ενός μοναδικού club για όσους πελάτες σου θέλουν νιώθουν προνομιούχοι. Τύπωσε μια cool κάρτα μέλους και σκέψου τι είδους πλεονεκτήματα θα έχουν αυτοί που θα την αποκτήσουν: Καλύτερες τιμές, έξτρα υπηρεσίες και προτεραιότητα στα ραντεβού είναι μερικά από τα προνόμια ενός δυνατού club.

8. Απολαύστε υπεύθυνα
Μιας και ήρθε η κουβέντα στα club, συνειρμικά το μυαλό πηγαίνει στα μπαρ. Εάν δεν έχεις ήδη φτιάξει μπαράκι στο μπαρμπέρικο, αυτό το φθινόπωρο είναι η τέλεια εποχή για να το κάνεις. Διάλεξε λίγες και καλές ετικέτες από ουίσκι, ρούμι, τζιν και κρασί, διαμόρφωσε μια όμορφη γωνιά του χώρου σου ώστε να θυμίζει μπάρα και πρόσφερε μια ακόμη εκλεκτή υπηρεσία στους καλεσμένους σου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Written by The B.Mag