INTERVIEW: Ιωάννης Καργάκης – The Arren way of grooming

Αφοσιωμένος στο barbering και το αντρικό styling, ο Ιωάννης Καργάκης, δεν σταματά λεπτό να ενημερώνεται και να εξελίσσει την δουλειά του. Ίσως γι’ αυτό, συνεργάζεται τόσο πιστά και στενά με τα προϊόντα ARREN. Γιατί δεν θα μπορούσε να έχει τίποτα λιγότερο για σύμμαχο!
ΑΠΟ ΤΗ ΔΩΡΑ ΜΑΣΤΟΡΑ
Μιλήσαμε με τον Ιωάννη Καργάκη, συνεργάτη του Τάσου Τσαρούχα, Brand Ambassador της ARREN, για το ξεκίνημα της πορείας του στο barbering, την πορεία του ως επιτυχημένος μπαρμπέρης και τα προϊόντα που έχουν στηρίξει μοναδικά την δουλειά του.
Γιάννη, πώς ξεκίνησες το επαγγελματικό σου ταξίδι σου στο χώρο του barbering;
Μου άρεσε πάντα η κομμωτική. Όταν μεγάλωσα και ωρίμασε ο τρόπος σκέψης μου και είδα ότι αυτή η δουλειά έχει μέλλον, αποφάσισα να γραφτώ σε μία σχολή κομμωτικής. Με τα χρόνια, η ενασχόλησή μου αυτή μετατράπηκε σε πάθος. Τελικά, με κέρδισε και με ανέδειξε ο χώρος του άντρα και του barbering.
Γιατί θεωρείς ότι τα μπαρμπέρικα είναι τόσο επίκαιρα;
Θεωρώ ότι είναι τόσο επίκαιρα γιατί πλέον ο άντρας έχει τη δυνατότητα να πάει σε έναν αποκλειστικά ανδρικό χώρο και να περιποιηθεί τον εαυτό του. Οι αυξημένες ανάγκες, οι επιθυμίες και οι επιδιώξεις του σύγχρονου άντρα τον οδήγησαν στο να αφιερώσει χρόνο για να ενημερωθεί γύρω από τα θέματα που αφορούν την εικόνα του. Τα μπαρμπέρικα έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν γνώση αλλά και ξεχωριστή ταυτότητα και στυλ σε κάποιον που το αναζητά. Ο συνδυασμός συμβουλών και προτάσεων με τα κατάλληλα προϊόντα, μπορούν να εξασφαλίσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για κάθε άντρα.
Πώς βλέπεις τους άντρες πελάτες τα τελευταία χρόνια; Θεωρείς ότι είναι πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με την φροντίδα της εικόνας τους;
Ο τρόπος ζωής μας έχει αλλάξει και πλέον η καθημερινότητα σε «αναγκάζει» να περιποιείσαι τον εαυτό σου και την εικόνα σου. Οι άντρες είναι απαλλαγμένοι από στρεότυπα. Είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνικές grooming και επιδιώκουν μία πιο φρέσκια και νεανική εμφάνιση. Το σημαντικό πλέον είναι ότι και οι μεγάλες εταιρίες καλλυντικών έχουν δώσει έμφαση στην παραγωγή προϊόντων αποκλειστικά για το ανδρικό κοινό, βάζοντάς τους ακόμα περισσότερο στον κόσμο της περιποίησης.
Η μακροχρόνια συνεργασία σου με τον Τάσο Τσαρούχα, Brand Ambassador της ARREN, σας οδήγησε στη δημιουργία ενός χώρου υψηλών προδιαγραφών για την αντρική περιποίηση. Πες μου λίγα λόγια για το εγχείρημά σας αυτό;
Ήμουν πάρα πολύ τυχερός που βρέθηκα δίπλα στον Τάσο Τσαρούχα, έναν σπουδαίο επαγγελματία, αλλά και άνθρωπο πάνω από όλα, καθώς δίπλα του έμαθα πολλά πράγματα. Έχοντας στο μυαλό μας διάφορες εικόνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό κυρίως, θέλαμε να δημιουργήσουμε έναν πολυχώρο ανδρών που να διαφέρει από τα συνηθισμένα barbershops και με βάση το δικό μας γούστο! Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν η δημιουργία ενός πολυχώρου όπου ο πελάτης θα απολαύσει μία νέα εμπειρία περιποίησης, καθώς έχει τη δυνατότητα εκτός από κούρεμα, να πιει τον καφέ ή το ποτό του στο μπαρ, να κάνει πεντικιούρ, ακόμη και να αγοράσει ρούχα στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους που δημιουργήθηκαν. Το δε υπόγειο του καταστήματος διαθέτει σαλόνι για προβολές ταινιών ή αγώνων. Στον χώρο υπάρχει και ένα κλασικό ξύλινο ποδοσφαιράκι, σε ένα ντεκόρ που ολοκληρώνουν οι μπλούζες των διάσημων πελατών με τις αφιερώσεις τους.
Φέτος έγινε το λανσάρισμα μιας νέας, δυναμικής barber σειράς προϊόντων, της οποίας εσύ και ο Τ. Τσαρούχας έχετε άμεση σχέση. Ποιο προϊόν της σειράς ARREN θα ξεχώριζες και γιατί;
Καταρχάς να επισημάνω το πόσο σημαντικό είναι στις μέρες μας μία ελληνική επιχείρηση να επενδύει σε νέα προϊόντα, τα οποία δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα αντίστοιχα πολυεθνικών εταιριών. Το κάθε ένα προϊόν έχει την ιδιαιτερότητά του και ταιριάζει ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Τα προϊόντα grooming της σειράς ARREN προσφέρουν ποιότητα και αξιοπιστία, ενώ διαθέτουν ποικιλία λύσεων ικανοποιώντας τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού πελάτη. Εγώ, σαν Γιάννης, ξεχωρίζω την πομάδα High Hold. Προσφέρει δυνατό κράτημα και ματ αποτέλεσμα που διαρκεί. Δεν αφήνει υπολείμματα στα μαλλιά, ενώ αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το στυλ και την προσωπικότητα κάθε άντρα. Οφείλω επίσης να αναφέρω το εντυπωσιακό packaging της σειράς και τις μοναδικές υφές, οι οποίες συμβάλλουν στην ευκολία της εφαρμογής και στο αρτιότερο αποτέλεσμα.
Μοιράσου ορισμένα tips για τους νέους ανθρώπους οι οποίοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με το barbering.
Ο καθένας να έχει πίστη στα όνειρά του, να μην τα παρατάει ποτέ και να θέτει βραχυπρόθεσμους στόχους για να εξελίσσεται συνεχώς. Θεωρώ την εκπαίδευση βασική προϋπόθεση για να γίνει κάποιος καλός κομμωτής και barber. Ωστόσο, αποτελεί έναν χώρο ο οποίος μεταβάλλεται. Οφείλεις να ενημερώνεσαι για τα παγκόσμια trends και τις καινοτομίες ώστε να έχεις τη δυνατότητα να ανταποκρίνεσαι στις σύγχρονες προκλήσεις. Η γνώση, το ταλέντο, αλλά το πιο σημαντικό η αγάπη για αυτό που κάνεις θα σε κάνει καλύτερο.
Πώς πιστεύεις ότι θα κινηθεί η αγορά της ανδρικής περιποίησης σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο όπως αυτή του COVID-19 που διανύουμε;
Διανύουμε μία δύσκολη χρονιά για όλους τους κλάδους και αποτελεί μία μεγάλη δοκιμασία για όλους μας. Ήμασταν από τους κλάδους που ήταν κλειστοί την περίοδο της καραντίνας, αλλά να θυμίσω ότι ήμασταν και αυτοί οι οποίοι λειτούργησαν από τους πρώτους μετά το τέλος της και μάλιστα ανταπεξήλθαν και με το παραπάνω στα νέα δεδομένα όσον αφορά στην προστασία των πελατών αλλά και των εργαζομένων. Θεωρώ ότι έτσι θα συνεχίσουμε καθώς η περιποίηση του άνδρα ανεβάζει την ψυχολογία του και ελπίζουμε πως τίποτα δεν θα του το στερήσει.