BARBER’S ANATOMY: No Misery, No Mystery

Μερικοί θεωρούν την τύχη βασικό παράγοντα της επιτυχίας. Εμείς, πάλι, πιστεύουμε ότι όλα οφείλονται στην δουλειά και στις ωραίες ιδέες. Ο Χρήστος Παππάς ξεκίνησε από νωρίς να κυνηγάει τα όνειρά του. Το Hood Branded A.C Barbershop είναι η αρχή. Είμαστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσει λαμπρή συνέχεια.

ΑΠO ΤΗ ΔΩΡΑ ΜAΣΤΟΡΑ

 

Έφτασα στο μπαρμπέρικο Σάββατο μεσημέρι. Στον ξύλινο πάγκο, που βρίσκεται απ’ έξω από το μαγαζί, υπήρχαν πελάτες που περίμεναν. Άλλοι καθόντουσαν αναπαυτικά στις καρέκλες μέσα και απολάμβαναν τις περιποιήσεις του Χρήστου και της ομάδας του. Μεγάλο μαγαζί, όμορφα φτιαγμένο και με πολλές δυνατότητες. Το κλίμα φιλικό, ευχάριστο και χαλαρό. Όπως θα έπρεπε να είναι σε ένα μπαρμπέρικο που δεν θέλει μόνο να πουλά υπηρεσίες αλλά περισσότερο φιλοδοξεί να είναι ένας τόπος συνάντησης των αντρών, ένας μέρος που μπορούν να περάσουν ευχάριστα την ώρα τους και να ανταλλάξουν πέντε κουβέντες. Και ενώ φοβόμουν, βλέποντας την έντονη δραστηριότητα στα social, πως μπορεί τα παιδιά να την είχαν ακούσει λίγο, κάτι που συχνά συμβαίνει στην εποχή μας, η γνωριμία μου μαζί τους, και ιδιαιτέρως με τον Χρήστο, σκόρπισε κάθε φόβο μου.

Ο Χρήστος είναι ταυτόχρονα καλός εργάτης, δίκαιος ηγέτης και ακούραστος οραματιστής. Ξεκίνησε το επάγγελμα, ως κάτι καθαρό και τίμιο που μπορεί να κάνει για να βιοποριστεί, και στην πορεία κατάλαβε τις δυνατότητες που του δίνονταν και άρχισε να βάζει τους στόχους του. Πρώτος μέλημά του ήταν να φτιάξει ένα όμορφο περιβάλλον για το μαγαζί και να το στελεχώσει με ικανή ομάδα. Μετά, έβαλε στόχο να κάνει μόνιμους τους πελάτες του. Συνέχισε με τους ίδιους ρυθμούς. Έκανε focus στα social, επένδυσε στην επικοινωνία με τον κόσμο διοργανώνοντας event, έφτιαξε το κοινό του. Για να τα καταφέρει αυτά, χρειάστηκε να σπουδάσει marketing.

Ακούγοντάς τον να περιγράφει όλη αυτή την πορεία, κατάλαβα πως πίσω από το “δεν υπάρχουν μυστικά και κοκαλάκια νυχτερίδας” υπάρχει μόνο το πάθος του για επιτυχία και οι φιλοδοξίες του. Ο Χρήστος είναι ακούραστος και φαίνεται να ξέρει, από ένστικτο, όλα αυτά που προτείνουν οι σύμβουλοι επιχειρήσεων. Θα μπορούσα να πω πως είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα για όλους εκείνους που ξεκινούν τώρα. Στα άμεσα σχέδιά του είναι η οργάνωση σεμιναρίων αλλά και η συνεχής βελτίωσή του σε διάφορες τεχνικές. Όταν μου είπε ότι θέλει να δείξει στα σεμινάριά του ακόμη και τεχνικές γυναικείων κουρεμάτων, απόρησα. «Όλα είναι ζήτημα γεωμετρίας. Δεν το βλέπω σαν γυναικείο και σαν αντρικό, το βλέπω σαν ένα κούρεμα που πρέπει να αγγίζει την τελειότητα», μου λέει και δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί του.

Και ναι.. Στο Hood Branded και καφέ πίνουν οι καλεσμένοι και τις μπύρες τους απολαμβάνουν. Αλλά δεν είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει. Αυτό που τραβάει συνεχώς το μαγαζί μπροστά είναι η μανία του Χρήστου να είναι όλα στην εντέλεια. Για παράδειγμα, το logo του μαγαζιού το έφτιαξε ο tattoo artist Αber. Τα υπόλοιπα σχέδια που υπάρχουν στο χώρο τα φιλοτέχνησαν άλλοι καλλιτέχνες, τα προϊόντα που χρησιμοποιεί και προτείνει, τα διαλέγει πάντα με μεγάλη προσοχή. Όταν στοχεύεις στο απόλυτο, αυτό επιστρέφεται. Μόνο αλήθειες εδώ.

 

 

 

 

 

 

 

 

Written by The B.Mag