17 ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ MARKETING για το μπαρμπέρικο σου

Πως θα κάνεις το μπαρμπέρικο, αλλά και τις υπηρεσίες που αυτό προσφέρει, πιο ενδιαφέρουσες για τα Χριστούγεννα; Μήπως ψάχνεις κάποια δημιουργική ιδέα για να μαγνητίσεις κόσμο; Αν ναι, τότε διάβασε παρακάτω!

Τα Χριστούγεννα μπορούν να γίνουν η καλύτερη περίοδος για όλες τις επιχειρήσεις. Τις γιορτινές ημέρες, οι περισσότεροι επιχειρηματίες εντάσσουν δημιουργικές λεπτομέρειες στην εξυπηρέτηση, διαγωνισμούς, κουπόνια, promo, κ.λπ., με στόχο να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες, αλλά και να τους αφήσουν ιδιαίτερα ικανοποιημένους. Το μπαρμπέρικο δεν αποτελεί εξαίρεση. Ιδού, οι 18 ενδιαφέρουσες ιδέες και συμβουλές που σου προτείνει το The B Mag…

 

  1. Fancy χαρτί περιτυλίγματος

Χριστούγεννα είναι και το χαρτί περιτυλίγματος γίνεται ο πρωταγωνιστής όλων των αγορών. Μπορείς να συντονιστείς με το κλίμα και να προσφέρεις τα προϊόντα περιποίησης που αγοράζουν οι πελάτες σου σε σπέσιαλ εορταστικό χαρτί. Το κόστος είναι χαμηλό, ενώ οι πελάτες θα φεύγουν χαμογελαστοί!

2. Christmas Party

Ένας όμορφος τρόπος για να ευχαριστήσεις τους πελάτες, αλλά και το προσωπικό σου, είναι ένα χριστουγεννιάτικο πάρτι. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι ακριβό – finger food και μια ικανοποιητική ποικιλία ποτών, αρκούν.

3. Χριστουγεννιάτικα δώρα

Ένας ωραίος τρόπος για να μεγαλώσεις το ενδιαφέρον των πελατών σου, είναι με δώρα κάτω από το δέντρο. Μια καλή ιδέα είναι να διοργανώσεις έναν διαγωνισμό με, πχ. 10 δώρα. Μπορεί να είναι οτιδήποτε, από κάποιο gadget μέχρι και προϊόντα περιποίησης, εκπτωτικά κουπόνια, αξεσουάρ, κ.λπ.

4. Gift Packs

Τα gift packs είναι έξυπνα, πρακτικά και τα προτιμούν οι περισσότεροι πελάτες που θέλουν να κάνουν ένα εύκολο δώρο. Φέτος, λοιπόν, μην τα αμελήσεις.

5. Το Χριστουγεννιάτικο ωράριο

Τα περισσότερα μπαρμπέρικα επιλέγουν να μένουν ανοικτά κατά την περίοδο των εορτών, για προφανείς λόγους. Αν δεν το έχεις κάνει, φέτος επιχείρησε το. Όχι μόνο θα εξυπηρετήσεις περισσότερο κόσμο, αλλά θα έχεις και μεγαλύτερο κέρδος.

6. Ένα εορταστικό e-mail

Αν έχεις τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των πελατών σου, μπορείς να δημιουργήσεις ένα ωραίο e-mail και να τους το στείλεις. Αυτό θα είναι ακόμη καλύτερο αν συμπεριλάβεις και κάποιου είδους έκπτωση σε υπηρεσίες. Προσοχή στο GDPR!

7. Τα Social Media

Τα social media κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, εφόσον αξιοποιηθούν σωστά, μπορούν να αυξήσουν την εισροή νέων πελατών. Μην τα αμελήσεις.

8. Gift Cards και Vouchers

Αν δεν έχεις τη δυνατότητα να φτιάξεις gift packs, τότε μη ξεχνάς ότι υπάρχουν οι κάρτες δώρων καθώς και τα vouchers. Μην τα υποτιμάς, αποτελούν μία πολύ καλή λύση. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η μέθοδος δίνει τζίρο 127 δις (!) τον χρόνο στην Αμερική. Μάλιστα, το 72% των πελατών ξοδεύει 20% παραπάνω χρήματα από την αξία της κάρτας του.

9. Photo Booth

Ίσως αυτή να είναι και η πιο διασκεδαστική ιδέα: Για την περίοδο των Χριστουγέννων νοικιάζεις ένα photo booth και τόσο οι πελάτες σου όσο και το προσωπικό βγάζετε funny φωτογραφίες στο μπαρμπέρικο, με γιρλάντες, γκι και καπέλα του Άγιου Βασίλη!

10. Διαγωνισμός Selfie

Εάν θέλεις να διοργανώσεις έναν διαγωνισμό αλλά δεν έχεις βρει το concept, το έχουμε βρει εμείς για εσένα: Selfie contest! Πολύ απλά, ζήτα από τους πελάτες με καινούργιο κούρεμα να σε ταγκάρουν. Ο νικητής μπορεί να απολαύσει μια δωρεάν υπηρεσία, να λάβει ένα δώρο κ.λπ.

11. Φιλανθρωπικός σκοπός

Ο Νοέμβριος καθώς και ο Δεκέμβριος αποτελούν μήνες ευαισθητοποίησης για δυο μορφές καρκίνου, του προστάτη και του παχέος εντέρου. Ωστόσο δεν χρειάζεσαι κάποια αφορμή για να συγκεντρώσεις χρήματα για καλό σκοπό και να τα διαθέσεις εκεί που χρειάζονται.

12. Δωρεάν μασάζ κεφαλιού

Εάν θέλεις να κάνεις ένα δωράκι στους πελάτες σου για να τους ευχαριστήσεις, το μασάζ κεφαλιού αποτελεί την τέλεια λύση. Είναι ανέξοδο, εύκολο και θα τους χαλαρώσει.

13. 3 Προϊόντα στη τιμή των 2

Η γνωστή προσφορά που ξεκίνησε πριν χρόνια από τις πιτσαρίες και τώρα εφαρμόζεται σε πολλές εμπορικές δραστηριότητες. Προφανώς και τα δυο προϊόντα θα είναι πιο ακριβά, ενώ το τρίτο, το δώρο, θα είναι αυτό με το χαμηλότερο κόστος για σένα.

14. Η βιτρίνα του μαγαζιού

Χριστούγεννα και εντυπωσιακές βιτρίνες πάνε μαζί. Για αυτό μη μείνεις πίσω. Αφιέρωσε λίγο χρόνο, βρες την αρμόζουσα έμπνευση και δημιούργησε μια εντυπωσιακή βιτρίνα που θα τραβάει όλα τα βλέμματα.

15. Διαγωνισμός για παιδιά

Σε περίπτωση που πολλοί από τους πελάτες σου είναι γονείς που φέρνουν τα παιδιά τους για κούρεμα, γιατί να μη διοργανώσεις έναν διαγωνισμό ζωγραφικής για αυτά; Το event θα διαμοιραστεί γρήγορα στα social media, ενώ κι άλλοι γονείς θα θελήσουν να φέρουν τα παιδιά τους.

16. Μην ξεχνάς και τους γείτονες

Ένας ακόμη εύκολος τρόπος για περισσότερη πελατεία, είναι τα vouchers τα οποία μπορείς να μοιράσεις στις γειτονικές με το μπαρμπέρικό σου επιχειρήσεις.

17. Το γιορτινό website

Εμπλούτισε την ιστοσελίδα σου με γιορτινά posts και banners. Το ίδιο κάνε και στα social media. Μάλιστα, αν η ομάδα σου έχει διάθεση και νιώθετε δημιουργικοί, μπορείτε ακόμη και να γυρίσετε ένα γιορτινό βιντεάκι. Why not?

Written by The B.Mag