ΝΙΚΟΣ ΖΑΡΑΜΠΟΥΚΑΣ – Ο Κυρίαρχος του Παιχνιδιού

Σε μια συνέντευξη εφ’όλης της ύλης, ο Νίκος Ζαραμπούκας, Marketing Manager για το Playstation σε Ελλάδα και Αδριατική, αποκαλύπτει τα μυστικά της δημοφιλούς κονσόλας.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟ ΜΠΟΜΠΟΛΑ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΥΛΑΚΟΣ

Tο THE B.MAG εξασφάλισε μια αποκλειστική συνέντευξη από έναν άνθρωπο που δίνει σπάνια συνεντεύξεις. Ο Νίκος Ζαραμπούκας μας εκμυστηρεύεται τον λόγο για τον οποίο δεν θα ξυρίσει ποτέ το μούσι του και δηλώνει οπαδός της σκληρής μουσικής, του μπάσκετ και φυσικά… του δίχρονου γιου του.

 

Καταρχήν, να σε ευχαριστήσω που βρήκες χρόνο για να τα πούμε μέσα στο ιδιαίτερα πιεσμένο πρόγραμμά σου…

Με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω και εγώ θερμά για την πρόσκληση αυτή. Χαίρομαι πολύ που θα έχουμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε εδώ στις σελίδες του THE Β. MAG.


Είσαι marketing manager για το PlayStation στην Ελλάδα και την Αδριατική. Το γεγονός ότι ασχολείσαι με το παιχνίδι κάνει ευκολότερη ή έστω πιο διασκεδαστική τη δουλειά σου;
Σίγουρα την κάνει ακόμα πιο απολαυστική! Άλλωστε, το PlayStation, σε κρατά πάντα σε εγρήγορση, γεγονός που μου ταιριάζει πολύ ως άνθρωπο και ως επαγγελματία και με κάνει να απολαμβάνω περισσότερο τη δουλειά μου. Γενικότερα όμως το gaming ήταν κάτι που ανέκαθεν αγαπούσα και από το 2008 και μετά που ξεκίνησα να εργάζομαι για το PlayStation, η ενασχόλησή μου με το gaming έγινε ακόμη πιο συστηματική. Είναι αλήθεια όμως ότι τα τελευταία δύο χρόνια, έχω περιορίσει σε έναν βαθμό το χρόνο που αφιερώνω στο να παίζω παιχνίδια στο PlayStation, γιατί αφιερώνω το μεγαλύτερο κομμάτι του ελεύθερου χρόνου μου σε κάτι ακόμα πιο συναρπαστικό, τον δίχρονο γιο μου.

Άκουσα πρόσφατα σε μια ποδοσφαιρική μετάδοση τον σπίκερ να λέει ότι «αυτό που έκανε ο Messi γίνεται μόνο στο PlayStation». Πόσο σπουδαίο είναι το γεγονός ότι το brand name έχει ενσωματωθεί στην καθημερινότητα;
Είναι πραγματικά ένα πολύ όμορφο συναίσθημα και μία κατάκτηση για όλους εμάς που εργαζόμαστε για να φέρουμε μοναδικές εμπειρίες στους gamers! Πλημμυρίζουμε από ικανοποίηση, δεδομένου ότι το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται από συστηματική προσπάθεια πολλών ετών. Αποτελεί μια μορφή δικαίωσης τόσο για τους κόπους και την προσπάθεια που καταβάλουμε συνολικά στην ελληνική αγορά όσο και για την συστηματική και στρατηγική επένδυση της μαμάς εταιρείας, της Sony Interactive Entertainment Europe, σε αυτήν. Παράλληλα, το αίσθημα ευθύνης που δημιουργείται για να συνεχίσουμε να κρατάμε το PlayStation ψηλά, είναι ακόμη μεγαλύτερο.

Πως σου φαίνεται η αναβίωση των σύγχρονων barber shops; Έχεις παρακολουθήσει τη modern vintage φιλοσοφία τους;
Πλέον, ο σύγχρονος άντρας δίνει ακόμη περισσότερη έμφαση στην εμφάνιση του, φροντίζει συστηματικά τον εαυτό του, προσέχει το ντύσιμό του και γυμνάζεται. Όλα αυτά ανήκουν σε ένα νέο τρόπο ζωής που έχει ως αποτέλεσμα να νιώθουμε μεγαλύτερη ευεξία, αυτοπεποίθηση και διάθεση να απολαμβάνουμε τις καθημερινές στιγμές. Σίγουρα αυτή η «στροφή» με ό,τι συνεπάγεται είναι πολύ θετική!

Λοιπόν, έχω επισκεφθεί τουλάχιστον τρία μπαρμπέρικα στην Αθήνα που έχουν μεγάλη TV και PlayStation για να περνούν ευχάριστα την ώρα οι πελάτες τους. Πως το σχολιάζεις αυτό;

Χαίρομαι πολύ που τα videogames, και ειδικά το PlayStation ως leader στην κατηγορία του, αποτελεί συστηματική ενασχόληση για ολοένα και περισσότερους ανθρώπους και αποκτά fans που προέρχονται από διαφορετικά κοινό. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι, από μικρούς gamer αλλά και fans μεγαλύτερων ηλικιών, απολαμβάνουν το να περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους παίζοντας. Είναι λογικό άλλωστε, αφού, κάποιος όντας 20 ετών το 1994 που βγήκε το πρώτο PlayStation, σήμερα είναι 45 και εξακολουθεί να απολαμβάνει συναρπαστικές gaming εμπειρίες σχεδόν 25 χρόνια αργότερα. Το ίδιο, δηλαδή, που κάνω και εγώ.

Ακόμη και ο Kratos στο περσινό αριστουργηματικό God of War της Sony, εμφανίζεται με παχύ «χιπστερικό» μούσι. Τυχαίο;
(γέλια)… Πράγματι, δεν είχα σκεφτεί ποτέ αυτή τη διάσταση! Μπορεί η συγκεκριμένη μόδα να έχει τις ρίζες της τόσο πίσω στο χρόνο, στην εποχή της Σκανδιναβικής μυθολογίας, ποιος ξέρει;


Σε γνωρίζω αρκετά χρόνια και θυμάμαι πάντα να έχεις μούσι. Εννοώ, πριν γίνει της μόδας. Θα μπορούσες να φανταστείς τον εαυτό σου χωρίς αυτό;
Όντως, έχω πολλά χρόνια μούσι, κυριολεκτικά όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, αφού το είχα ακόμα και στο Πολεμικό Ναυτικό που υπηρέτησα. Παρόλα αυτά και να μπορούσα εγώ να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς αυτό, δεν θα μπορούσε η γυναίκα μου (γέλια). Δεν πιστεύω πως θα με άφηνε να ξυριστώ για κανένα λόγο. Φαντάσου, πριν κάποια χρόνια που είχα πάρει την απόφαση, το σχόλια ήταν στην καλύτερη περίπτωση συγκαταβατικά. Είναι σταθερό θέμα συζήτησης από τότε και η κουμπάρα μου ακόμα μου το σχολιάζει σε κάθε ευκαιρία.

“Είναι πραγματικά ένα πολύ όμορφο συναίσθημα και μία κατάκτηση για όλους εμάς που εργαζόμαστε για να φέρουμε
μοναδικές εμπειρίες στους gamers! Πλημμυρίζουμε από ικανοποίηση, δεδομένου ότι το αποτέλεσμα αυτό
προέρχεται από συστηματική προσπάθεια πολλών ετών.”

Πως ήταν η πρώτη σου εμπειρία στο ξύρισμα; Εγώ, θυμάμαι, είχα την εφηβική ακμή και ήταν πολύ επίπονο…
Μάλλον θα έλεγα ότι ήταν εξαιρετικά κακή και ίσως αυτό έπαιξε και τον ρόλο του στο να έχω μούσι στο μεγαλύτερο κομμάτι της μέχρι τώρα ενήλικης ζωής μου. Μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι η μικρή σε διάρκεια «σχέση» μου με το ξυράφι ανήκει οριστικά στο παρελθόν.

Εάν έπρεπε να επιλέξεις ένα προϊόν ανδρικής περιποίησης, το οποίο δεν θα γινόταν να αποχωριστείς, ποιο θα ήταν αυτό;
Προϊόν ανδρικής περιποίησης που δεν αποχωρίζομαι; Δύσκολη ερώτηση γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν έχω «ψαχτεί» σε βάθος σε αυτό το κομμάτι. Οπότε για να σου απαντήσω σύντομα, θα έλεγα το Shower Gel που χρησιμοποιώ καθημερινά. Είναι το ίδιο brand χρόνια τώρα.

Σε αντίθεση με άλλα στελέχη στην Ελλάδα, βλέπω ότι ντύνεσαι σχεδόν πάντα cool και casual. Πώς τα καταφέρνεις;
Όλα έχουν να κάνουν με την κουλτούρα και το DNA της εταιρείας. Όπως θέλουμε τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας να είναι προσιτά σε όλους, το ίδιο μήνυμα μεταφέρουμε και εμείς οι ίδιοι με την εμφάνισή μας. Ακόμα και τα πλέον υψηλόβαθμα στελέχη θέλουν να βρίσκονται κοντά στον κόσμο, τα media αλλά και τους συναδέλφους στην εταιρεία, εσωτερικά. Για να καταλάβεις, εγώ προσωπικά έχω συνομιλήσει αρκετές φορές με τον Jim Ryan, Πρόεδρο και CEO της Sony Interactive Entertainment.


Γνωρίζω την αγάπη σου για το μπάσκετ και θα ήθελα να σε ρωτήσω επικαλούμενος το συναίσθημα: Αντώνης Φώτσης ή James Harden; Ποιος «μούσιας» σου αρέσει περισσότερο;
Πράγματι, το μπάσκετ είναι κάτι που με ξεκουράζει και με κάνει να ξεχνάω για λίγο την καθημερινότητα. Θα προδοθώ, όχι σε εσένα που με ξέρεις χρόνια, αλλά στους αναγνώστες σας, καθώς στον Αντώνη έχω ιδιαίτερη αδυναμία… Τον θαυμάζω, πρωτίστως ως αθλητή αλλά και η εν γένει στάση ζωής του με έχει κάνει να τον έχω πολύ ψηλά και να τον εκτιμώ.

Και μια ερώτηση για την άλλη μας μεγάλη αγάπη, τη μουσική: Πες μου έναν δίσκο που θα άκουγες στο σπίτι ύστερα από μια κουραστική ημέρα. Πες μου και τι θα περιείχε το mp3 player σου στο αεροπλάνο, πηγαίνοντας επαγγελματικό ταξίδι…
Πλέον ακούω μουσική στο σπίτι σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις λόγω του γιού μου που ουκ ολίγες φορές έχει προσπαθήσει να διαλύσει τα αγαπημένα μου βινύλια… Κυρίως ακούω μουσική στο αυτοκίνητο και συνήθως τις επιλογές μου τις καθορίζει, όπως και στους περισσότερους ανθρώπους πιστεύω, η διάθεση μου. Οπότε, όταν είμαι ευδιάθετος επιλέγω πιο groovy, up-tempo μουσικές, πάντα από τον ευρύτερο σκληρό ήχο. Μετά την δουλειά ακούω μουσική που αγαπώ χρόνια τώρα, καθώς θέλω κάτι γνώριμο, οπότε θα έλεγα το album ‘Defenders of the Faith’ των Judas Priest. Αυτή τη στιγμή, τo mp3 μου έχει ό,τι μπορεί να χωρέσει ανάμεσα στους Pink Floyd και τους Slayer.

Ας κλείσουμε με μια υποθετική ερώτηση, εμπνευσμένη από το υπέροχο Spider-Man videogame της Sony Interactive: Είσαι ο Peter Parker και απέναντί σου βρίσκονται όλοι οι Mr Negative τους καθημερινότητας. Τι έχεις να τους πεις;
Δύσκολη ερώτηση, εύκολη απάντηση γιατί ευτυχώς όλοι εμείς οι fan του PlayStation έχουμε κατά αποκλειστικότητα στο PS4 το Spider-Man της Marvel και εκεί μπορούμε τόσο να υποδυθούμε τον Peter Parker όσο και να δώσουμε τις δικές μας απαντήσεις μέσα από το παιχνίδι!

Written by The B. Magazine