Ευριπίδης Γουργουλίδης: Χίπστερ γιατί του αξίζει!

«Διάβαζα ένα άρθρο πρόσφατα που έδειχνε ανά δεκαετίες την αντρική μόδα στην κόμη, στα γένια ή το μουστάκι. Η μόδα επαναλαμβάνεται. Στα ’40s-’50s ήταν τάση τα «καθαρά» πρόσωπα. Τα γένια ήταν σύμβολο επανάστασης στα ’60s-’70s. Τα ’90s μας ήθέλαν ξυρισμένους. Τώρα, τις δύο τελευταίες δεκαετίες είχαμε τα γένια των τριών ημερών και σήμερα των… τριών Ιεραρχών! Και με ένα κεφτέ στο κεφάλι, το man-bun! Πιστεύω ότι δεν μπορείς να κατευθύνεις μια παγκόσμια τάση, όσο μεγάλη εταιρεία και να είσαι. Προσαρμόζεσαι στις ανάγκες των καταναλωτών. Βλέπεις το δρόμο, βλέπεις στα social media και τους influencers, τι είναι trending και εξελίσσεις ή ανα-καλύπτεις τα προϊόντα σου. Το 2020 ίσως θα πρέπει –λέω εγώ– να λανσάρουμε ξυραφάκια ή αποτριχωτικές μηχανές. Θα δειξει…».

 

Για την περίπτωση που δεν τον γνωρίζετε, ο Ευρυπίδης Γουργουλίδης είναι ο product manager US Brands Redken & Matrix της L’Oreal. Όλα τα υπόλοιπα μπορείτε να τα μάθετε στο νέο τεύχος B που κυκλοφορεί. Κάνε και εσύ συνδρομή, στέλνοντας τα στοιχεία σου στο στο subscribe@thebmag.gr, ή με κλήση στο 21 5550 9843.

Written by The B.Mag