INTERVIEW: Χάρης Παπαγεωργακόπουλος

Γνωρίσαμε τον Χάρη Παπαγεωργακόπουλο, τον επονομαζόμενο “φύλαρχο” της Redken και leader της Matrix. Όπως θα δείτε αυτή ήταν μια γνωριμία διαφορετική από όλες τις άλλες. 

Από την Ελένη Ρεζοπούλου,
Φωτογραφία Γιώργος Παυλάκος
ΕΥΧΑΡΊΣΤΟΥΜΕ ΤΟ DESTINY TATTOO ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΕΛΕΥΘ. ΒΕΝΊΖΕΛΟΥ 69

 

Για την περίπτωση που δεν τον γνωρίζετε, ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος είναι ο Brand Manager των American Professional Brands της L’Oreal, δηλαδή της Redken 5th Avenue NYC και της Matrix USA.  Αν φαντάζεστε έναν κουστουμαρισμένο, αυστηρό τύπο με χαρτοφύλακα, κάνετε λάθος. Ο Χάρης Παπαγεωργακόπουλος είναι tattoo lover,  είναι μπαμπάς, του αρέσει να πίνει μπύρες, να περιποιείται τον εαυτό του και να είναι αυθεντικός – εντός, αλλά και εκτός δουλειάς.

 

 

Τι σημαίνει ο τίτλος «Brand Manager των American Professional Brands της L’Oreal»; Τι καθήκοντα περιλαμβάνει αυτή η θέση;

Σημαίνει πως έχω τη τύχη να ευθύνομαι για τη διαχείριση 2 καταπληκτικών μαρκών, που εμπορεύονται προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, τα οποία τα διαχειρίζονται μοναδικοί άνθρωποι για έναν πραγματικά ιδιαίτερο και συναρπαστικό κλάδο ομορφιάς. Τα καθήκοντα μου ποικίλουν, και δεν διαφέρουν πολύ από αυτά που έχουν άνθρωποι σε αντίστοιχες θέσεις σε άλλες εταιρίες και κλάδους. Για τους περισσότερους ανθρώπους μάλιστα μπορεί να θεωρούνται και βαρετά.

Στο ένα καθήκον όμως που θα σταθώ, το οποίο θεωρώ και το σημαντικότερο όλων, είναι η ιερή υποχρέωση που έχουμε όσοι διαχειριζόμαστε ομάδες να εμπνέουμε τους ανθρώπους με τους οποίους δουλεύουμε. Για να μπορείς να εμπνεύσεις όμως πρέπει πρώτα να είσαι αυθεντικός.

 

Οι επαγγελματικές σχέσεις απαιτούν δεξιότητες και ποιες θεωρείτε ότι έχετε εσείς;

Απαιτούν ειλικρίνεια, σεβασμό, θάρρος, διαφάνεια, ταχύτητα, ικανότητα και ενδιαφέρον για αμοιβαίο όφελος. Πιστεύω πως κινούμαι σε αυτές τις γραμμές, και αν έχω ποτέ παρεκκλίνει από κάποια τότε σίγουρα έχω βγει χαμένος, είτε από τη συνεργασία, είτε επειδή απογοήτευσα τον εαυτό μου.

 

Αν έπρεπε να διαλέξετε μια άλλη καριέρα, ποια θα ήταν αυτή;

Κάθε μέρα το σκέφτομαι: Κομμωτής!

Πως είναι μια τυπική μέρα στο γραφείο; Η ρουτίνα μπορεί να φθείρει; Κι αν ναι, πως την αντιμετωπίζουμε;

Οι περισσότερες μέρες στο γραφείο είναι χαοτικές. Ξεκινάς έχοντας ένα πλάνο υλοποίησης προτεραιοτήτων και δραστηριοτήτων και συνήθως καταλήγεις κάνοντας ένα κάρο άλλα πράγματα. Αυτό είναι όμως που μας βοηθάει στο να μην πέφτουμε στην παγίδα της ρουτίνας και να είμαστε πάντα δημιουργικοί.

 

Ποια είναι η αγαπημένη μέρα της εβδομάδας και γιατί;

Ανέκαθεν μου άρεσε η Πέμπτη. Προπομπός Σαββατοκύριακου και κατά την άποψη μου η καλύτερη μέρα για να βγει κανείς έξω το βράδυ χωρίς να συναντήσει υπερβολική κίνηση και βαβούρα.

 

Εκτός από πολυετή καριέρα στην L’Oreal, έχετε και οικογένεια. Κατά πόσο εύκολο, ή δύσκολο, είναι να κρατάτε τις σωστές ισορροπίες και στους δυο τομείς;

Εύκολο δεν είναι σίγουρα, αλλά προσπαθώ να θυμάμαι πάντα πως όλα είναι θέμα επιλογής. Δεν θέλω επομένως να γκρινιάζω εάν υπάρχουν στιγμές που η ισορροπία χάνεται. Αρκεί αυτό να είναι προσωρινό.

 

Πριν ξεκινήσετε την μέρα σας, πόση ώρα περνάτε μπροστά από τον καθρέφτη; Τι ρόλο παίζει η εμφάνιση στην ζωή μας;

Παλιότερα που είχα τέρμα κοντά μαλλιά και κούρευα κάθε τρεις μέρες τα γένια μου, σχεδόν καθόλου! Δεν υπήρχε λόγος.  Από τότε όμως που μπήκα στο «τρυπάκι» με πιο μακριά γένια και μαλλιά την πάτησα! Ομολογώ πως μου παίρνει τουλάχιστον 10 λεπτά να τα στρώσω όλα, το απολαμβάνω όμως.

 

Επισκέπτεστε το κουρείο; Αν έπρεπε να απαρνηθείτε όλες τις υπηρεσίες grooming εκτός από μια, ποια θα επιλέγατε και γιατί;

Ναι, είμαι τακτικός πελάτης για 2 λόγους. Προφανώς επειδή πρέπει να φρεσκάρω τακτικά τα δύσκολα μαλλιά και γένια μου, αφετέρου επειδή αγαπώ πολύ αυτόν το κλάδο και πάντα εμπνέομαι παρακολουθώντας επαγγελματίες του είδους να κάνουν «τα μαγικά τους» σε μένα και άλλους παρευρισκόμενους πελάτες.

Την περιποίηση της γενειάδας δεν θα την σταματούσα ποτέ. Ο λόγος είναι πως κάθε φορά που προσπαθώ μόνος μου να τα φτιάξω τα κάνω… @#$!

 

Θυμάστε να μας διηγηθείτε για την πρώτη φορά που ξυριστήκατε;

Ναι, ήμουν 14 χρονών και θεώρησα πως οι 4 τρίχες που είχα στο πηγούνι μου χρίζανε ξυρίσματος.

 

Πείτε μας τρία πράγματα που έχει πάντα μέσα το ταξιδιωτικό σας νεσεσέρ και ακόμη τρία που θα βάζατε στην βαλίτσα σας για ένα καλοκαιρινό διήμερο.

Το νεσεσέρ μου έχει πάντα τα ίδια πράγματα μέσα ανεξαρτήτως διαστήματος που θα πρέπει να λείψω. Τα 6 επομένως πράγματα είναι:

  1. Redken Brews shampoo “3 in 1”
  2. Redken Brews Beard Oil
  3. Matrix Overachiever (κερί/πάστα/κρέμα)
  4. Biotherm Homme AquaPower
  5. Αποσμητικό Biotherm Homme Day Control Deodorant
  6. ΆρωμαYSL La Nuit De L’Homme Intense

Πολλά προϊόντα της Redken επιλέγονται με αφοσίωση από τους επαγγελματίες του χώρου. Ποιο είναι το συστατικό αυτής της σχέσης εμπιστοσύνης;

Πέρα από την εξαιρετική ποιότητα που είναι βασικός παράγοντας και την επιλεκτικότητα της διανομής (αποκλειστικά κομμωτηριακή μάρκα) η Redken πρεσβεύει 3 πράγματα τα οποία για εμάς και τους συνεργάτες μας είναι τρόπος ζωής: Learn better. Earn better. Live better.

Αυτό το 3πτυχο θεωρώ πως το ασπάζεται η πλειοψηφία της φυλής της Redken που είναι και ο λόγος των ισχυρών δεσμών μεταξύ αμφοτέρων. With Redken…  LIFE IS BETTER.

 

Πως βλέπετε την χρήση εξειδικευμένων προϊόντων περιποίησης από άντρες; Η «μόδα» των μπαρμπέρικων έχει συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση του άντρα πάνω στο θέμα της περιποίησης;

Ομολογώ πως είναι κάτι που μου αρέσει πολύ, αρκεί να γίνεται με μέτρο. Τα μπαρμπέρικα σίγουρα έχουν συμβάλει τα μέγιστα στην ευαισθητοποίηση του άντρα πάνω στο θέμα της περιποίησης. Λογικό είναι όμως, καθώς ο άντρας βρήκε έναν χώρο στον οποίο νιώθει άνετα, οικεία και όμορφα. Εν ολίγοις, το μπαρμπέρικο δεν είναι ένας χώρος στον οποίο ένας άνδρας ΠΡΕΠΕΙ να πάει για να φτιάξει την εμφάνιση του, αλλά ένας χώρος στον οποίο ΘΕΛΕΙ να πάει για να φτιάξει την εμφάνιση του.

 

Ποιες είναι οι προκλήσεις του Brand Manager σε ένα οικονομικό περιβάλλον όπως στην Ελλάδα του σήμερα;

Παλιά το σύνθημα στις εταιρίες ήταν πάντα «ανάπτυξη τζίρου». Τώρα το σύνθημα είναι ανάπτυξη που είναι βιώσιμη, ή αλλιώς υγιής. Δεν κυνηγάμε το σήμερα θυσιάζοντας το αύριο, αλλά εξασφαλίζουμε το αύριο χτίζοντας σωστά το σήμερα. Για να γίνει αυτό, στο επίκεντρο πρέπει να είναι πάντα ο πελάτης.

 

Πως πιστεύετε ότι θα κινηθεί η αγορά των ανδρικών προϊόντων στα επόμενα χρόνια; Υπάρχουν σκέψεις να «επενδύσετε» ως brand ακόμη περισσότερο στο grooming;

Η αλήθεια είναι πως κανείς δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί αυτό το έργο. Η άποψη μου είναι πως θα συνεχίσει να ανθίζει, και ο λόγος είναι πως ο άντρας δεν θα πάψει να φροντίζει τον εαυτό του, ειδικά τώρα που δημιουργήθηκε και καλλιεργήθηκε ένας κλάδος εξιδεικευμένος πάνω σε όλες τις ανάγκες που μπορεί να έχει.

Εμείς θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τον αγώνα του grooming for men, και με νέα προϊόντα αλλά κυρίως μέσω του αγώνα της αφύπνισης αυτών που ακόμα είναι εγκρατής στη νέα αυτή φιλοσοφία.

Written by The B. Magazine