USERNAME: BARBATUS PASSWORD: ΕΥΡΩΠΗ

Το ελληνικό δίδυμο που πάντρεψε την τεχνογνωσία με την αγάπη για την ανδρική περιποίηση και δημιούργησε ένα επιτυχημένο brand, ανοίγει τα φτερά του στην Ευρώπη!

Ο Δημήτρης σπούδασε marketing & communication στο Αμερικάνιο Κολέγιο κι η Ανδρομάχη διοίκηση επιχειρήσεων. Οι δρόμοι τους συναντήθηκαν σε μια εταιρία φυσικών καλλυντικών και αποφάσισαν να δώσουν υπόσταση στο κοινό τους όραμα, με τα Barbatus. Τα υπόλοιπα θα τα διαβάσετε αμέσως τώρα.

Από τον GiPap

Photo: Πάνος Γιαννακόπουλος

 

Στα «δίδυμα» πάντοτε υπάρχουν διαφορές και προτερήματα. Δημήτρη, πες μας τα προτερήματα της Ανδρομάχης και εσύ Ανδρομάχη του Δημήτρη.

Δημ: «Η Ανδρομάχη είναι τρομερά οργανωτική, επίμονη και αποτελεσματική σε ό,τι και αν αναλάβει, down to earth, ρεαλίστρια και αυτό βοηθά στο να μην παίρνει το μυαλό μας αέρα και πολύ καλή στο να διαχειρίζεται τα οικονομικά του Barbatus».

Ανδ: «Ο Δημήτρη είναι οραματιστής, τελειομανής, γεννά ιδέες. Ένα από τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά του είναι το ότι βλέπει πιό μπροστά από την εποχή μας. Κάπως έτσι γεννήθηκε και η ιδέα του Barbatus και τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν καθημερινά».

Και πώς συνέβαλε ο καθένας για την ανάπτυξη και υλοποιήση της ιδέας σας για τη δημιουργία αμιγώς ανδρικών προϊόντων;

Δημ: «Διορθώναμε και αλληλοσυμπληρώναμε ο ένας τον άλλο. Σιγούρα όμως δεν ήμασταν μόνοι μας σε αυτή τη προσπάθεια. Υπήρχαν πολλοί που βοήθησαν σε διάφορα στάδια της ανάπτυξης των προϊόντων και το brand, τις περισσότερες φορές εθελοντικά, οπότε τους ευχαριστούμε για τη βοήθεια και τη στήριξη».


«To old school είναι κάτι περισσότερο από το στυλ που ακολουθεί κάποιος στο κούρεμα ή στο ντύσιμό του. Έχει να κάνει με τη χρήση αγνών, φυσικών συστατικών και, ακόμα περισσότερο, έχει να κάνει με την καθημερινή συμπεριφορά μας. Με αξίες που, σε πολλές περιπτώσεις, έχουν ξεχαστεί ή χαθεί.»


Πότε ξεκίνησε η ιστορία σας;

Ανδ: «Η ιδέα του Barbatus, ξεκίνησε το 2014, όταν ο Δημήτρης έψαχνε προϊόντα για το μούσι του και ανακάλυψε ότι δεν υπήρχε κάποια ελληνική εταιρεία να δραστηριοποιείται στο χώρο. Μου παρουσίασε τη ιδέα ενός ανδρικού brand και αποφασίσαμε και οι δύο ότι στη Ελλάδα μπορούμε να παρασκευάζουμε και εμείς προϊόντα ανδρικής περιποίησης μιας και δεν μας λείπει τίποτα σε ό,τι έχει να κάνει σε γνώση, αλλά πάνω απ’ όλα σε ποιοτικά συστατικά. Εντέλει, μετά απο πολλές δοκιμές πάνω στις φόρμουλες και στα αρώματα, καταλήξαμε στα πρώτα τρία προϊόντα, τα Beard Oils. Κατόπιν, ξεκινήσαμε να τα μοιράζουμε σε barber shops στη Αθήνα, ώστε να πάρουμε το πρώτο feedback απο τους ειδικούς. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία, το Barbatus κάνει launch 5 Μαϊου του 2015».

 

Τι σημαίνει Barbatus και ποιος είναι ο νονός;

Δημ: «Barbatus, σημαίνει γενειοφόρος στα λατινικά, και το βαφτίσαμε μαζί».

 

Έχετε αδυναμία στο οld School και επιλέγετε τα men’s old school grooming products. Υπάρχει κάποιος -επιπλέον από τον προφανή- λόγος;

Δημ: «To Old School για εμάς είναι κάτι περισσότερο από το στυλ που κάποιος ακολουθεί στο κούρεμα ή το ντύσιμο του. Έχει να κάνει με τη χρήση συστατικών όπως το ελαιόλαδο, το καστορέλαιο, τα ελληνικά βότανα, το μελισσοκέρι που χρησιμοποιούμε στα προϊόντα μας και χρησιμοποιούνται σε προϊόντα ανδρικής περιποιήσης απο αρχαιοτάτων χρόνων και πάνω σε αυτές πατήσαμε ώστε να δημιουργήσουμε τα δικά μας. Ακόμα περισσότερο, έχει να κάνει με τη καθημερινή συμπεριφορά του καθενός. Με τη ηθική, τη αξιοπρέπεια, το σεβασμό, την ευγένια, την ειλικρίνεια, τη δημιουργία, τη τιμιότητα, το πώς κινείσαι σε καθημερινή βάση. Όλα αυτά είναι αξίες οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις έχουν ξεχαστεί ή χαθεί».

 

Στηρίζετε με ιδιαίτερη θέρμη τα ελληνικά barber shops και, σε γενικότερο πλαίσιο, αυτό το χώρο. Γιατί;

Ανδ: «Από την αρχή είχαμε καταλάβει, λόγω και του προϊόντος αλλά και της ιδιαιτερότητάς του, ότι οι πιο κατάλληλοι για να το προωθήσουν είναι οι άνθρωποι των barber shops. Οι μπαρμπέρηδες έχουν τη γνώση του προϊόντος και μπορούν να τη μεταδώσουν σωστά στο πελάτη, να λύσουν τις όποιες απορίες έχει, από το τι ακριβώς είναι το beard oil, μέχρι το πώς να το χρησιμοποιεί σωστά».

Δημ: «Πέρα από αυτό, μας αρέσει πολύ η όλη φάση του barber shop. Είχε λείψει για αρκετό καιρό απο τη ελληνική αγορά και μας χαροποιεί το γεγονός ότι έχει επιστρέψει. Μας αρέσει που υπάρχει ένας απόλυτα ανδρικός χώρος που υπηρετεί πολύ περισσότερα πράγματα από ένα απλό κούρεμα. Είναι ένας χώρος χαλάρωσης, περιποίησης του εαυτό σου, ανταλλαγής απόψεων για διάφορα θέματα. Σημαντικότατο βέβαια είναι πως στο μπαρμπέρικο μπορεί να βρει ένας άνδρας τα ποιοτικότερα προϊόντα για τη περιποιήση του».

Ποια είναι τα προϊόντα του Barbatus;

Ανδ: «Διαθέτουμε τρία λάδια για τα γένια, τρία Balms για τα γένια, ένα conditioner, ένα σαμπουάν και ένα κερί για το μουστάκι, με ελληνικά βιολογικά συστατικά, όπως το μελισσοκέρι και το ελαιόλαδο. Με την ευκαιρία, να πούμε πως για να βγεί ένα προϊόν στη αγορά έχει περάσει τα απαραίτητα εργαστηριακά τεστ, παρασκευάζεται σε πιστοποιημένο εργαστήριο στη Ελλάδα, αλλά πάνω από όλα έχει δοκιμαστεί απο τους μπαρμπέρηδες συνεργάτες μας».

Είστε 100% ελληνική εταιρία με έδρα στην Ελλάδα. Το σκεφτήκατε καλά;

Δημ: «Είναι αλήθεια ότι μάλλον δεν το σκεφτήκαμε αρκετά καλά. Όλοι βιώνουμε τις δυσκολίες του επιχειρείν στην Ελλάδα. Είμαστε σε μια περίεργη περίοδο, που ακόμα και τα πιο απλά φαίνονται επιστημονική φαντασία. Παρόλα αυτά, επιλέγουμε πλέον συνειδητά να παραμένουμε, να δημιουργούμε και να παρασκευάζουμε τα προϊόντα μας αποκλειστικά και μόνο στη Ελλάδα».

Τα προϊόντα σας έχουν τύχει εξαιρετικής κριτικής στο εξωτερικό. Να περιμένουμε επόμενο βήμα;

Ανδ: «Η αλήθεια είναι ότι έχουμε αρκετούς πελάτες απο εξωτερικό και πολλές προτάσεις για συνεργασίες. Το επό- μενο βήμα ακούει στο όνομα Barber Connect και θα συμβεί το Ιούνιο».

Τι είναι το Barber Connect;

Δημ: «Είναι μία από τις μεγαλύτερες και σπουδαιότερες εκθέσεις στη Ευρώπη και το κόσμο. Αφορά το χώρο των BarberShops και των brand που δραστηριοποιούνται στο τομέα των προϊόντων ανδρικής περιποίησης».

Ποιος είναι ο τρόπος της συμμετοχής σας;

Δημ: «Η αρχική μας ιδέα ήταν να συμμετέχουμε με ένα σταντ, το όποιο θα προωθούσε τα προϊόντα μας. Καθώς όμως τα προϊόντα μας στηρίζονται σε μια ολόκληρη φιλοσοφία, αποφασίσαμε να πάμε παρέα με δύο πολύ καλούς συνεργάτες και πολύ καλούς επαγγελματίες του χώρου. Θα είναι μαζί μας λοιπόν, η ομάδα των Anber Barber House που ασχολείται με το modern barbering και η ομάδα του Joy’s Birth The Barbershop, που αναδεικνύει τα old school & classic κουρέματα. Έτσι, θα δείξουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το τι συμβαίνει στη Eλλάδα και με τα προϊόντα αλλά και τους Έλληνες μπαρμπέρηδες».

 

Θα υπάρχει και άλλη ελληνική παρουσία εκεί;

Ανδ: «Είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που συμμετέχει και, μάλιστα, η πρώτη γενικότερα στη ιστορία της έκθεσης».

 

Ποιες οι προσδοκίες σας από αυτή τη συμμετοχή;

Δημ: «Να αναδείξουμε τα προϊόντα μας, να τα γνωρίσουν ακόμα περισσότερο στο εξωτερικό, να δείξουμε τη διαφορετικότητά τους όσον αναφορά τα ποιοτικά συστατικά τους και τη αποτελεσματικότητά τους. Επίσης, να δείξουμε μέσω των δύο ομάδων που θα έρθουν μαζί μας, τη πολύ καλή δουλειά που γίνεται απο τα barber shops στη Ελλάδα. Με λίγα λόγια, να βάλουμε την Ελλάδα στο χώρο του barbering απο θέμα προϊόντων περιποίησης και από θέμα μπαρμπέρικων».

Για ποιο λόγο θεωρείτε πως διαφέρετε από άλλες εγχώριες εταιρίες;

«Φυσικά ο υγιής ανταγωνισμός είναι πάντοτε ευπρόσδεκτος. Κάνει εμάς καλύτερους και ξεχωρίζει τα προϊόντα μας απο τα υπόλοιπα. Διαφέρουμε, λοιπόν, στη φιλοσοφία μας σχετικά με τα συστατικά και τη φυσικότητα των προϊόντων μας, τις τοποθετήσεις τους στα barbershop και τη στήριξη του χώρου. Στην τελική, εκείνο που μας κάνει να διαφέρουμε είναι ότι δεν κάνουμε εκπτώσεις στη ποιότητα των συστατικών που χρησιμοποιούμε».

Έχετε κάποια νέα μυστική συνταγή στα συρτάρια; Είναι ανακοινώσιμη; Να την περιμένουμε σύντομα;

«Έχουμε αρκετές συνταγές στα συρτάρια μας και μερικές είναι στη πορεία της δημιουργίας τους ως προϊόντα. Να περιμένετε πολλά απο εμάς και, μάλιστα, σύντομα!».

Written by The B. Magazine